SELAMAT DATANG

Sunday, May 22, 2011

Daripada Sweetsour kepada Cikmieza

Assalamualaikum........


bukan Sweetsour lagi.....mieza ye...:-)

adoi la kenapa malam nie mata tak mengantok......jgn kata banyak..sikit pun tak rasa ngantok....hukhuk.....

disebabkan tak tahu nak buat apa.....so on laptop dan menjengah ke blog-blog yang best untuk dilawat.....

dikesempatan ini juga saya Cik Mizahna nie nak inform la yang saya already changes my name from sweetsour to Cikmieza........

masa mula-mula berblog nie...saja je letak name sweetsour sebab muka saya nie kalau manis..manis sangat..kalau masam pulak..masam sangat...(manis ke?huhu...perasan lebih le pulak pagi-pagi buta nie)

Tadi dok berpikir-pikir......acecece....berpikir la sangat..berangan de lah.....huhuhu
 (hobi masa lapang la katakan)
Dengan tibe-tibe terpikir nak tukar name saya nie......so akhirnya dengan rasminya saya menukarlah name saya nie dengan nama sebenar saya MIEZA.....

SEKIAN TERIMA  KASIH


Nota Kaki: There are nothing to say la.........









No comments:

Post a Comment