SELAMAT DATANG

Thursday, March 3, 2011

Idamanku selalu.........

Bila rasa bosan dtg mula lah kepala nie pusing je...saya nie mmg x blh dok diam...de je keje yg nk dibuat.....tp paling suke pi kacau mmber2 1 blok nie.......dh x de keje sngt la kononya...tp hakikatnya keje bnyk sangt2... assgment dok bersusun lg...tp mood nk buat x muncul2 lg.....bkn nya malas cuma perlukan ms yg sesuai...klu buat ms kepala x tenang x blh jg...kang assgment pun senget cm org yg buat nye jg...hehehe.....
So, nk dijadikan cite....saya pun memulakan lah keje harian saya....x len x bkn melayari interner(dh jd hobi separuh ms nie)......kononnya nk dpt kn feel study la.......pi la chek2 FB....bc paper online n mcm2 lg la......... pas 2 sya pun dok search la gmbr kereta........nk cri la kereta yg cantik2..nk wat wallpaper(nk tukar selera...selalunya dok letak pic kartun yg cute2).....tengah asyik2 mencari tibe2 terpndang la sebiji kereta nie.. (sebiji kereta ke sebuah kereta erk..adoi dh lupe...bese la dh lame sngt  tinggal kn zmn sek...hehe) tp x pe la....jnji merujuk kepada kereta......mmg teruja sngt tengok kereta nie sbb sya mmg minat kereta nie dr dulu lg...semenjak sya kenal pe 2 kereta la...hehehe.....

mmg asyik la saya melihat dan memilih kereta yg cntik2.......nk wat wallpaper katakn......hehehe.....dalam kepala nie plak dok berangan la....."kalau la aku dpt pakai kereta nie...alangkah indah nya dunia"......
saya paling suke warne kuning sbb nmpk ceria n comel.........masih teringt lg ms tahun lps...ms dok nek kereta dgn adk sepupu...tibe2 lalu la plak kereta nie...mmg kepala nie x paling kat tmpat len dh.....asyik pandang sebelah je la.....kebetulan plak kereta 2 dok berenti btoi2 kat sebelah saya......pe lg sya pun menjalankan misi melihat dan memuji la.......adk sepupu saya plak panas je dgn saya.....dia ckp "ko jgn tgk2 kereta 2..bangga pemandu nye nanti"..nk tergelak pun ade ms die ckp cm 2.......tp btoi juga...mmg bangga abis kot pemandu kereta 2 klu tahu saya dok puji2 kecantikan n kehebatan kereta die 2.......
elok je lampu isyarat hijau...kereta 2 pun meluncur dgn gah nye....hehehe.....stress sungguh adk sepupu saya.....yg sya nie plak x abis2 lg memuji kereta 2....cntik la......cute la.....menarik la....mcm2 lg la....x tergmbr dek kata2.....adk sepupu sya nie bertambh2 stress la....hehehe..nk wat cm mane kn..dh mmg cntik...puji la....ikhlas dr hati 2.......

nk tau x kereta pe yg saya mksd kn nie......x tahu la pandngn org len kn..tp bg saya w/pun kereta nie x brp sesuai untuk pompuan tp bg saya ianya mmg menarik...kalau org lelaki pakai mmg macho abis la.....hehehe....jom2 saya tunjuk kan kereta IDAMAN saya nie....mintak2 la satu hari nanti saya dpt pandu kereta nie w/pun lesen kereta x de lg(takut nk amik lesen sebenarnya)hehehe.....tp saya akn berani kn diri nie jg demi KERETA IDAMANKU INI.....hehehhehe...tp kalau 1 ari nanti sya  x dpt juga nk pakai kereta nie x pe la...nk buat mcm mane kn...x de rezeki la 2......so saya kene redha.....:-)

cantikkan.............merah itu berani..hehehe

Warne biru pun ok juga...smart...


yg nie warne kegemaran saya...cute nye.....hehehe


nampak bersih n cantik.......




No comments:

Post a Comment