SELAMAT DATANG

Friday, January 28, 2011

Berikan ku Kekuatan......

sebenar nye saya tak tahu dimana nk meluahkan kisah suka duka saya...disebabkan saya minat menulis...saya luahkan isi hati saya di ruangan nie.....bukan untuk mendapatkan simpati,tapi hanya ingin mengurangkan sesak di dada nie......tahun lps merupakan tahun yg bnyk memberi cabaran dan dugaan kepada diri sya...memang kalau nk diikut kan sya x mampu nk hadapi...tp saya sedar setiap manusia punyai masalah dan sentiasa diuji dengan perbagai rintangan......saya redha menerima apa yang terjadi.....bln 10 tahun lps.....bermula nya kisah duka dlm diri saya dan keluarga saya....ayah saya disahkan menghidap sakit barah.....doktor cakap barah 2 berada dikawasan hati....saya sendiri tidak pasti apa yang saya dengar btl atau pun tidak.......x mampu rasa nya telinga nie nk dgr setiap ucapan doktor tapi kebenaran tetap menjadi kebenaran...x mungkin akan m'jd mimpi.....mmg sedih......tiap2 hari air mata x mampu dibendung.....apa yang sya blh buat untuk kurangkan kesakitan ayah sya....yg saya mampu buat hanya lah berdoa......alhamdulillah kini ayah saya semakin sihat walaupun doktor cakap barah tersebut tidak boleh sembuh tetapi hanya blh dikawal.....namun e2 sdh ckup melegakan hati kami sekeluarga.....mampu melihat ayah ceria kembali......

3 comments:

  1. salam.. akak .. herm. bole ke kite panggil awak akak??
    jgn la sedih2.. akak sabar tau.. Memang Allah selalu menguji hamba2 nye..
    kite paham perasaan akak. akak pon mesti bagi semngat berterusan pada ayah akak tau..
    sebab kite pon dulu macam akak. tapi kita kehilangan akak yg kite sayang. die lah sorang akak kite syng sgt.. Allah lebih menyangi die..

    ReplyDelete
  2. wkumslm.....blh je nk pnggil akak....
    time kasih erk....skrng akak dh jd lbh kuat....btl ckp adibah 2....allah uji kta sbb Dia syg kn kita kn..... adibah pun sabar erk,.....thank a lot....:-)

    ReplyDelete
  3. harap jgn berduka lagi ya..teruskan berblogging kawan... :)

    ReplyDelete